language

» Siedler Map Source Forum » Allgemein - General discussion » language

Seiten: 1

mkains
#1
11.01.2008 15:34
Beiträge: 11

language

is it possible to have the map text in english as well as german please keep up the good work

TrollIna
Moderatorin a.D.
#2
11.01.2008 20:50
Beiträge: 270

Hi mkains,

most of users here are germans and not all of 'em have learned English. So they are not really able to write text in both languages.

So the question is: do you mean whole text here onto Base or inside Comments or Maps?

Greets, Ina

(Übersetzung:
viele Anwender hier sind Deutsche und nicht alle haben Englisch gelernt. Also sind sie nicht wirklich in der Lage, Texte in beiden Sprachen zu schreiben.

Also ist die Frage: Meinst Du den ganzen Text hier auf der Base oder in den Kommentaren oder Maps?)

____________________
audiatur et altera pars! (Seneca)
Nicht Nein sagen zu können ist eine Aufforderung an andere, sich auf unsere Kosten einen Vorteil zu schaffen (Bruno Gideon)

mkains
#3
13.01.2008 03:58
Beiträge: 11

LANGUAGE

JUST THE TEXT TO TELL YOU WHAT YOU HAVE TO DO
thanks mark

TrollIna
Moderatorin a.D.
#4
13.01.2008 16:09
Beiträge: 270

So you mean text inside Maps...

As already written it is not easy for everyone here to write or read English. Maybe there are some Mappers here will use both languages in their text but it is in their decision 'cause of heavy work with it...

Greets, Ina


(Übersetzung:
Also meinst Du den Text in den Maps...
Wie bereits geschrieben ist es nicht leicht für jeden hier, Englisch zu schreiben oder lesen. Vielleicht gibt es hier einige Mapper, die beide Sprachen in ihren Maps verwenden, aber wegen der vielen Arbeit damit ist es deren Entscheidung...)

____________________
audiatur et altera pars! (Seneca)
Nicht Nein sagen zu können ist eine Aufforderung an andere, sich auf unsere Kosten einen Vorteil zu schaffen (Bruno Gideon)

mkains
#5
14.01.2008 06:27
Beiträge: 11

LANGUAGE

thanks for your reply and the guys who make the maps i thank to but i do not want to give them any extra work as they are going a great job im 64yrs old and i love this game so a big thanks to you all

mark

arielle62
Moderator a.D.
#6
17.01.2008 00:26
Beiträge: 967

English translation

Wenn ein Mapper eine Übersetzung ins Englische möchte, kann er/sie mich gerne kontaktieren: arielle62 at kabsi dot at
Mir macht's Spaß und ich bleib in Übung.

translation for mkains
I just offered my mmhhhh.... translation skills to mappers, who want to public their maps in german AND english.

greets
arielle62

____________________
LG
arie

mkains
#7
18.01.2008 15:37
Beiträge: 11

LANGUAGE

THANKS FOR YOUR HELP ALL THE MAPS ARE REALLY GREAT BUT HARD TO PLAY IF YOU DONT KNOW WHAT TO DO

THANKS AGAIN

MARK

Seiten: 1

SiteEngine v1.5.0 by nevermind, ©2005-2007
Design by SpiderFive (www.siedler-games.de) - English translation by juja

Impressum